Självmord

Vet inte när jag tar livet av mej. Frågan e när och var? 
Tidigare kmr jag ihåg att polisen höll på läsa min blogg. Så nu hoppas jag att ingen polisen läser detta. 
Snart e slutet frågan e det när? Vänstra armen e massa nya skärsår av en rakblad. Tänker inte lägga bild på dom så att ingen blir triggad. Jag bryr om er mer än vad jag gör på mej själv. Jag bryr inte om mej alls.. jag hatar mitt liv! Jag bara förstör allting. Jag förtjänar inte att leva. Självmordsförsök efter självmordsförsök. Jag har ingen att prata med jag e helt ensam och övergiven... 
även om jag har permiss från rättpsyk idag, så mår jag skit. Jah orkar inte gå ut och vissa min fejka smile. Speciellt på jobbet. Ingen förstår hur dåligt jag mår. Självskada efter självskada. 
Jag önskar att jag bara försvann. Alla skulle bli så glada. Ingen bryr sej om mej. 😢

Kommentarer:

1 Amanda:

Kan du inte försöka prata med någon i personalen?

2 Ilaf:

Jag blir så ledsen när jag läser det här. Jag vill från djupet av mitt hjärta att du INTE tar ditt liv. Jag förstår att det finns människor som har varit så respektlösa mot dig men det är inte alla som har varit så mot dig. Det finns människor som älskar dig. Det finns människor som uppskattar dig. Jag är en av dem.
Jag ska vara ärligt att jag vet hur det känns. Jag själv upplever att ingen bryr sig om mig, ingen tycker om mig trots att det inte stämmer i verkligheten. Däremot är det bara i min hjärna.
Glöm inte att du är fin och du är starkare än vad du tror. Du får inte ge upp och jag vet att du kämpar.
/Ilaf

3 Bella:

Du ska INTE ta ditt liv!! ❤️❤️

4 Bella:

Hur mår du? De var ett tag sen du skrev nu..😕♥️

Kommentera här: