Fucking skit liv

 
 
har inte skrivit så mkt länge. Har självskaday mkt sistone på avd. Ingen förstår mej där. min sjuksköterskan ville inte sätta på mej plåster och sånt. Min sjuksköterska på mitt team.. Fast när hon inte var på avd då hjälptD nån annan sjuksköterska. jag känner mej sårad. Alla patienter stirrar på mina plåster när jag kommer förbi. Alltid nån som frågar vad jag gjort. jag gråter och gråter till sömns. Jag skäms att jag mår såhär plus att persoNalen blir arga när dom ser att jag självskadat. Jag gör det för att slippa min ångest. Jag gör inte för att få uppmärksamhet. snart ger jag upp med livet. jag orkar snart inte mer med mitt hemska liv...

Kommentarer:

1 Ilaf:

Hej! Vad tråkigt att sjuksköterska inte gjorde något för dig. De borde ha gjort något för att hjälpa dig.
Du förtjänar att ha en sjuksköterska som tar din situation på allvar. Det du kan göra är att berätta att du självskadar för att dämpa ångest för när du gör det då vet dem vad dem kan göra för att hjälpa dig. Sedan måste dem ta dig på allvar och kanske säga några tips om hur man slutar med självskada. Hoppas det här hjälper :)

Svar: Hej jag vet att vi inte känner varandra men vill du smsa med varandra kram
hvbtjejen.blogg.se

Kommentera här: