Snart

Har fortfarande inte så mkt medecin men när jag har tillräckligt. ..

Kommentarer:

1 Ilaf:

SNÄLLA! DÖ INTE:.....(

2 Ilaf:

DU FÅR INTE DÖ:.......(

3 Fredrik Emilsson.:

Skickade ett sms, vill du så snackar vi i kväll. Använd gärna ficklampan som jag pratade om ❤ fokusera på bra grejer nu kram

4 Bella:

Snälla gör inget! Skriv till mig! Antingen på instagram, jag heter BellasKamp där. Eller maila mig! Skriver min mail adress också! Du är värdefull! ❤️❤️

5 Ilaf:

Lever du? Snälla jag behöver veta!

6 Ilaf:

Vill också säga att jag har en blogg nu! Jag heter Ilaf. Du är välkommen till min blogg:)

7 Ilaf:

Vill också säga att jag har en blogg här på Nouw. Jag heter Ilaf. Du är välkommen till min blogg:)

8 Ilaf:

Nu har jag en blogg här på Nouw. Jag heter Ilaf. Du är välkommen på min blogg:)
http://nouw.com/Ilaf/profile

Svar: Hej fina du :) tack för att du stöttar mej, du låter som en med stort hjärta. Kunde inte svara för trodde att du var en person som bete allf som jag känner <3Jag kollar gärna till blogg :)
hvbtjejen.blogg.se

9 Anonym:

Nu har jag en blog här på Nouw! Du är välkommen att följa på min blogg:)
http://nouw.com/Ilaf/profile

10 Fredrik Emilsson.:

Hej Ilaf!
Du verkar vara en fin människa, kan lugna dig "lite" med att säga att hon är i livet.

Men har det jävligt tufft just nu 😕 men vill tro att hon fixar det, hon är jäkligt duktig, trots att hon mår dåligt så är hon en otroligt stark person som kämpar och kämpar.

Vet själv hur jobbigt det är att inte veta, någonting om dom som man bryr sig om ❤

Ha en trevlig helg

11 Ilaf:

Hej Fredrik!

Tack för ditt underbara kommentar😃
Jag kan förstå att jag borde lugna ner mig lite. Jag håller med dig. Men jag var så oroligt. Jag bryr mig om henne så mycket. Jag ville verkligen inte att hon skulle ta sitt liv och jag vill fortfarande inte😢
Självklart är hon stark! Hon är ärligt, vågar berätta vad hon har gått igenom och hon är så duktigt! En stor guld till henne💖

Tack😊 Ha en trevligt helg du med👍🏻

http://nouw.com/Ilaf/profile

Svar: Fina du, kan inte gå in på nouw med min mobil. Den funkAr inte men du kan väl skaffa blogg.se :)
hvbtjejen.blogg.se

12 Fredrik Emilsson.:

Kommentera här: