Permission

E på permiss. idag har det varit en bra dag. jag träffade en kompis på centrum. Vi käkade på donken. Jag tog en happy meal med en leksak. En barn bok fick jag. Bryr mej inte om det e för barn. lixom jag som oftast läser hemska böcker. så ibland läser jag barnbok. Så man asso blir lite glaD ist gör bli deppig av alla hemska böcker. Typ som en bok som heter "pojken som kallades Det" det sjukt jobbig. Handlar om en pojke vid från 4 årsålder blir misshandlad av sin sjuka mamma. Han blev räddad när han var 12 år. jag rekommenderar den boken. 
 
A men men jag och min kompis gick runt i afärer.
jag lånade typ 6 barn böcker. Sen köpte jag två ungdoms böcker. 
Så det kmr jag att ta in till avd imrn. Hoppas att personalen inte blir sura om jag kmr men massa böcker. fast det e ju bra att läsa ju. 
Efter biblan och vi till dollar store. Köpte puder,hår munk, shampo,balsam,två armband,tre örhänge, sköljmedel, massa hundgodis till vår lilla Bella. Som hon älskade,tofflor och två energydryck. Allting blev minst 300 spänn. 
Plus köpte två paket cigg och sen månadskort på sl. ångest däremot för jag slösat så sjukt cash...  
Har mått ganska bra idag! :) sen haft massa trevliga samtal på mobilen. Det får mej att må bra. Tack fina ni! :) 
 

Kommentarer:

1 Ilaf :

Wow! Det låter som en fin dag✨

2 Fredrik Emilsson.:

Klart du ska unna dig lite lyx, när du har permission.

"Pojken som kallades det" fina även på film. Tung film.

Känns fint att du mår bra, och mobiler är en bra uppfinning,
Tur att dom finns 😉

Kommentera här: