Lever tyvärr

Jag lever fortfarande tyvärr... Jag mår så jävla skit... just nu e jag hemma hos min familj..
jah har permiss tills imrn... Jag har inte ätit nånting på hela dan förutom massa såkerfri energydricka. 
Sen undrar jag en grej. Om nån skulle vilja prata med mej på mobilen när jag mår dåligt... 
 
Ja ja vad kan man säga mer?.. Jag e fortfarande på rättpsyk. Jag har inte gjort nåt olagligt på rätt länge. Jag vill inte göra fler brott.. orkar inte med arresten.. Eller häktet. Det var hemskt där.. Jag mår så skit. försökte självskada men allt som finns var en gul madrass som var så hårda.. väktarna var inte så trevlig mot mej förutom en kille. Jag åt inget,vägra ta medecin, duscha.. Jag bara låg på golvet och önskade att jag dog.. Dunkade huvudet massa på den hårda väggen.. 
ingen förstod hur mkt jag led... Jag börjar gråta just nu för det var så hemskt..jag började se massa grejer som inte fanns på riktigt...jag var så rädd..17 åringen var så rädd... bara 17 år..
 
nu byter jag samtal föe mår så jävla dåligt..nej vet ni vad.. Jag klarar inte av skriva mer just nu vill självskada mej. Ta sönder en rakhyvlel och skära mej. Tack och hej, hoppas ni mår bättre än mej 

Kommentarer:

1 Fredrik Emilsson:

Va som att skrapa en trisslott, samma känsla fick jag, nu när jag vet att du lever, TACK snälla du. Klart du kan få mitt nr om du vill. Jäklar vad glad jag är att du lever. Gå ut på nouw skapa ett användarnamn skriv till mig på pm så får du mitt nr. Skönt att vara hemma lite. Mysa med hunden osv. Vi hörs kram.

2 Fredrik Emilsson:

Hej det var jag igen du kan väll bara kommentera ett av mina inlägg på blogg.se så jag vet att det är du som skrivit till mig på nouw man vet ju aldrig. Kan ju vara hem som helst kram

3 Ilaf:

Jag är jätte glad att du fortfarande lever!!! Kram❤️

Kommentera här: