Ung och dum

Jag känner mej dum..minnen kmr..varför berättade jag på polisförhör vad som hände när jag blev utsatt för sexuella övergrepp, gråter hela tiden. jag började berätta till polisen sen la dom ner händelse. Jag kämpade att berätta,.nu känmer jah bara ung och dum som litade på polisen..
jah bryr mej inte om polisen läser min blogg igen...
Har ont i ögonen just nu för har inte tagit bort min smink så mina tårar rinner från mina ögon. kan inte sluta gråta.. 
Kan inte förstå att litade på dom..

Kommentarer:

1 Fredrik Emilsson:

Du är inte dum för att du är ung.

Att man berättar någonting i förtroende, om man är ung eller inte vill man ju bli tagen på alvar.

Polisen gjorde ju fel, som inte gick vidare med ärendet.

Du har inte gjort någonting fel.
Starkt av dig att du gjorde en anmälan, bra gjort.

Försök att sov lite nu och tänk inte så mycket på det som varit.

Utan se framåt ( precis som du inte har hört det förut) tänker mycket på dig, och vet att ändra åxå gör det.

Mvh lidköpings pappan.

Kommentera här: