Hem

Idag vaknade jag ganska tidigt. Kunde inte sova typ..när jag vaknade då var nattpersonalen kvar. Så det var mörkt på korridoren så vågade inte gå. Ut till korridoren. jag e ganska mörkrädd. Det har jag varit sen jag minns.
ja, sen när det var ljust gick jag till personalen för att hämta min blåa linne som jag ska ha på mej. Det gick typ på 1 minuter bara som tur. För jag har massa lådor i föråddet. 6 stora lådor! Jag valde rätt som tur. jag sket i frukosten! Sen hämtade jag alla mina cigg och laddare och medeciner och näringsdryck. 
ja sen när jag var klar så ringde min pappa på dörren.  klockan var ca 8. Träffade oxå min pappas kompis. Roland heter han. Han e jätte snäll och trevlig. när vi sa hejdå till honom så åkte min pappa och jag till centrum. vi köpte lite mat och sånt. Och jag köpte 3 flaskor kaffe! Mums!!
vi åkte fsktisk på två centrum. På andra centrum köpte jag cigg och verktyg för att rulla egna ciggaretter, SEN åkte vi hem. Och nu e jag här hemma hos mej!

Kommentarer:

1 Fredrik Emilsson:



Vet inte vad jag gör för fel, fipplar väll till det lite när jag ska ska skicka meddelande till dig,är ny här. Men skrev till dig inatt.

Hej! Kunde inte sluta att läsa din blogg, men nu har jag läst hela. Kommer på mig själv, att jag pratar högt ibland, en väldigt stark berättelse, många tårar, och leenden, för humor har du, trotts att du mår så dåligt,och det är bra. Tror inte du själv förstår, hur jävla stark du är. Och att du är väldigt vacker, får du se som en bonus. Och att du inte ska skämmas över dina ärr, min dotter tatuerade in ett semikolon, och en text på sin arm, som du kannske såg på hennes vlogg, Igentligen skulle jag vilja adoptera dig, men det går väll inte, pga. Åldern ;) Men ska följa dig i resan att bli frisk från din sjukdom, och göra så gott jag kan från Lidköping för att hjälpa dig med dom medel som är möjliga. Nu ska jag inte tråka ut dig mer, men du vet att jag, och många mer finns för dig. Blir så leedsen / förbanad att du inte fick den respekt och rätt hjälp från första början. Tråkigt! Men du är stark. Va rädd om dig nu, så hörs vi när och hur du vill. En godnatt kram från mig. / Fredrik.

Kommentera här: