Polishandräckningen

 
hej allihopa! Hoppas att ni mår bättre än jag.
 
jag fick permiss från fredag till söndag så just nu har jah ävernattat hemma en natt. Imorgon åker jag på kvällen. Måste vara i avd kl 18:45. 
Ja.. Igår hämtade min pappa som sagt från avd kl 13:00. Vi åkte direkt till centrum. Pappa hade med sin kompis så han ville inte åka till centrum. min pappa tar iblans med sina kompisar för att ha en ursäktt att inte umgås med mej...
ja okay Sa till pappa att lämna mej själv i centrum. Så det gjorde han. Var i centrum i ca 6 timmar. Tog inte medecin så mådde jätte dålig och skadade mej när folk såg.. Ingen frågade varför jag var helt blodigt på händerna och en av mina arm..  japp.. frågade efter plåster av tunnelbannan föraren. Han sa att han skulle fixa det. Liten stund efter jag inte orkade vänta längre. Så bestämde jag att skita i att vänta på nån, precis när jag skulle in i tunnelbanan så ser jag två väktare. trodde inte direlr att det mst kma väktare OCH polisen för jag behövde plåster. 
inman polisen kom så frågade väktarna hur jag mådde åh så. Sen ville dom se mina armar. först vägrade jag men sen sa dom att dom bryr om mej. Att dom vill bara hjälpa mej.. Så jag visade min blodiga arm. Sen hållde dom mina armar så jag inte skulle springa (tror jag). Sa att jag hade permiss från rättpsyk. 
vi gick till ett rum och där fick jag sitta och vänta på polisen. Under tiden pratade jag med väktarna om vad som har hänt..tog fram mina rakbland och min sparade tabbleterna som jag skulle ta överdos.. 
Sen när polisen kom så pratade vi lite.. 
dom beslöt att åka med mej hem i deras polisbil. så vi åkte hem.. Det som e värst e att jag e rädd att polisen har ringt till min avd...

Kommentarer:

1 Bella:

Kämpa på! Du är värdefull <3

2 Bella:

Skrev visst fel mail, men den som står nu är den som stämmer, bara släng iväg ett mail!<3

Kommentera här: