Kort fakta om mej själv

Jag är 21 årig tjej som just nu bor på rättpsyk. Pga mordbrand och skadegörelse. jag flyttade hemifrån när jag var 15 år. jag fick akut LVU. polisen hämnatE mej från skolan till massa familjen hem. Ingen klarade av mej.
 
 Kan berätta att mordbrand och skadejörelse är inte de ända brott jag gjort. Har inte gjort nåt brott alls på ett tag. när jag var 17 år så var jag på ett hvb hem. På eftermiddag så satt jag på övervåningen på soffan med en annan tjej. Helt plötsigt kmr det poliser till mitt rum då på hemmet.. Dom visiterade mitt rum och tog lite kläder. För att jag blev fångad på kameror, jag fick åka till polisstationen. Blev förhörd. Jag nekade såklart fast senare erkände jag. För ingen ide att ljuga för fanns på kamrorna varje gång det blev mordbrand. Så senare var jag tvungen att vara på arresten i ett par dagar. Sen senare blev jag häktad. Jag mådde så JÄVLA dåligt. Men sen ansåg dom att jag var psykisk sjuk ju. Så efter nån vecka hamnade jag på ungdomsfängelse. Var där ett par dagar sen fick jag LSS boende för att jag var för sjuk för fängelse..fast på LSS boendet var inte heller så bra. Spenderade ett tag på först BUP sen vuxen psyk. Dom ville inte ha mej kvar. flyttade och så hit och dit. Sjukt jobbigt. Har gjort massa självmordsförsök. 
Spenderat massa år på sjukhus . Yes... Ja men.. 
just nu har jag varit på rättpsyk i minst två år. Kmr förmodligen vara här mkt mer. Jag kom till rättpsyk när jag fyllde 18 år. 
jag har schizofreni,PTSD,social fobi,disscotion,ätstörning  och borderline. Jag hör röster,ser massa grejer dom inte finns påriktigt Även luktsinnet . att jag känner lukten av brand vart än jag är. Även hemma eller på avd i mitt rum. Skit jiobbigt.. jag e inte galen!
 
jag har blivit våldtagen 1 gång och sexuellà övergrepp. Ett par gånger. Efter det fick jag PTSD .
 
oj vad mkt jag skriver!! vill ta ut att min rädsla. Det hjälper att skiva. Fast ibland känner (eller ofta) att det e meningslöst att det bore bäst att ta livet av sej.

Kommentarer:

1 Bella:

Fina du, kämpa på du är så stark! ❤️

Kommentera här: