Gråta

Vill bara gråta... Orkar inget.. 
Jag VILL ha hjälp med mina trauma. psykologen tycker att det e lämpligt just nu. för jag kan inte prata med nån om detaljer på övergreppen, ansikte mot ansikte.. Jag bryter ihop även om jag skriver i min dagbok . Så har knappt skrivit i min dagbok.. Jag mår bara sämre och sämre när jag vill skriver eller prata om det.. Hur ska jag få hjälp..polisen sviker mej. Inte så konstig för jag som e så konsigt och dum i huvet. Dom tänker nog att för jag har gjort massa saker. Dum

Kommentarer:

1 Anonym:

Du är inte konstig, och dum i huvudet säg inte så, om dig själv.

Och bara för att du gjort en massa saker tidigare så måste ju polisen ta dig på allvar, och hoppas dom gör det

2 Fredrik Emilsson.:

Vet inte varför det blev anonym på mitt föra inlägg. Men spelar ju ingen roll igentligen vem som säger vad.

Kommentera här: