Frigång

Ska in klockan 3. Just nu fick en cigg av en annan patient. Det var sjysst.

Ja..idag har jag låtsats att jag e glad. Sen kmr man till sitt rum och kastar sej på sängen och gråta ihjäl den. Jag mår oftast bara dåligt.
Just nu har jag impuls att självskada.. Vi får se hur det går med det..jag får ändå ingen hjälp förutom att personalen ska hota att ta MIiin frigång och permis.. Ganska dålig taktik om man frågar mej! Jag vet inte vem jag prata med. Jag lider..

Jag vill oxå få hjälp om 2 övergrepp och en våldtäkt.. Kan inte polisanmälan..

Snälla.. Jag orkar seriöst inte längre.. Ingen förstår mej.

Kommentarer:

1 Fredrik Emilsson:

Hej!
förstår att det inte är så bra nu.

och hot är ju ingen bra taktik som du säger absolut inte, blir ju snarare tvärt om då.
men dom vill ju inte att du skadar dig, det är ju därför dom vill ha kvar dig.
vet ju inte på vilket sätt dom sa det på men.

sen det här med övergrepp och våldtäkten, klart som fan att du ska få hjälp med det.
ingen ska komma undan med sånt. INGEN!!!!

så ta det lugnt nu, så kommer det fixa sig tids nog.
det som är bra med nouw, är att när man skickar så tar det inte sådan tid att få svar som det gör här, blir som att sms på pm.
vi hörs kram <3





2 Ilaf:

Hej! Det är alltid bra att göra en polisanmälan. Alla som är poliser jobbar som poliser för att hjälpa folk som har blivit utsatt för något brottsligt. Om du är rädd för de personen/personer som har gjort dig illa, ska du ringa till polisen för att se till att dem inte får vara i närheten av dig. Du kan också göra en läkarundersökning för att se om du har blivit utsatt för sexuella övergrepp, smittad av något eller blivit gravid.
Jag är ledsen allt hemsk som har hänt med dig:(
Ta hand om dig❤️

3 Fredrik Emilsson:

så bra sagt av dig helt rätt

Kommentera här: