Cut

Idag har jag fått massa flashback och massa skit..gråtit länge och självskadat som jag inte har gjort på länge. Jag kan bara inte förstå hur dum jag var att jag träffade honom. Jag ville bara ha alkohol...i början var det inte så farligt.han verkade trevlig...träffade honom ca 2 gånger ungefär.. Andra gången jag träffade honom.. Det..det...jag skulle inte träffat honom. Jag kan inte berätta vad som hände i detaljer för då kmr jag att må sämre och sämre.. Han förstörde mitt liv.. Gråter hela tiden.. Ingen hjälp heller..
Men jag berättade till en tjej från min förra LSS boende lite gran. Men jag försökte få mej att låta glad..så jag var inte seriöst med henne.sa till henne att jag inte kmr ihåg nåt och att jag tyckte att det var kul att träffa honom... Vad ska jag säga...jag e dum i huvet

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Jag undrar har du en diagnos?

Kommentera här: