Du får inte

Du får inte dö! Jag ska göra allt så du inte tänker på döden. Jag vill att du ska må bra. Jag vill se det le och skratta . Din liv e inte slut än. Jag vill se dej glad vännen.! Du har stöttat mej så sjukt mkt när jag mått dåligt. Jag e glad att du berättade om dina självmordstankar.. Det e jätte jobbigt att höra det. Jag berättat typ allt för dej. Ringer dej när jag e glad,ledsen,arg eller stressad. Visst du e äldre än mej, men who cares? Spelar ingen roll vilken ålder man är. Ålder e bara en siffra!
Jag vill ta all din smärta.
Jag vet att du inte berättar inte detaljer för mej ,för du vet att jag kmr att må dåligt. Jag mår dåligt av att höra att du mår så dåligt. Jag vill finnas för dej alltid. Du kan alltid ringa mej, och jag dej. Det finns ingen som e som dej.

Kommentera här: