Permis

Nu e jag tbx! Det var bara det att jag hade inte fått permis i två veckor. Mådde inte så bra.. Men nu e jag hemma..med huvudvärk av min enegydrycka. Och rökt överdriven mkt!
Jag fick oxå en påskägg av avdelningen. Den var jätte fin men jag la det i min rum där.
Idag mår jag iaf bättre. Förresten tror läkaren och dom att jag kanske har depression. Sen har jag symtom som psykotisk. Jag ser inte länge som inte finns men jag hör och känner dofter. Det jag menar med dofter det e att jag kan känna lukten av eld som brinner. Jag e livlrädd! HAr knappt gått på promenader för jag e livrädd att höra bakom mej steg som blir snabbare och snabbare bakom mej. Jag känner att allA vill skada mej.

Kommentarer:

1 Ilaf:

Shit! Jag trodde att du hade tagit livet av dig. Nu när jag såg din senaste inlägg andades jag ut. Jag är glad att du fortfarande lever. Ta hand om dig och se till att du blir frisk så snart som möjligt<3

Kommentera här: