Fan

hej alla! har inte skrivit så mkt sistone för att det har varit ganska jobbigt. Har inte haft frigång på minst en vecka. Får bara permiss till jobbet elr åka hem. får aldrig vara ensam.
förra vecka efter permiss så skulle dom visitera mej som vanligt. Då hittade dom en rakhyvel... Så efter det drog dom bort typ all frihet.. jag pratade med läkaren igår.. dom kom fram att jag mst ta av alla kläder och underkläder fram en personal. det gäller bara när jah e permiss hem. Men dom diskuterar om jag ska göra denna vistiternig varje efter jag varit ute. Även eftet frigång (1 timme pergång) 
Skit!!!!

Kommentarer:

1 Bella:

Hoppas du lyckas att sluta skada dig! Gör du inte det kommer du aldrig ut från rättpsyk eller vanliga psyk 😞. Du är värdefull och vacker, du förtjänar inte att må så dåligt att du skadar dig! Skriv till mig på instagram : LevLivetIdag

Kram!!!

❤️❤️❤️❤️

Kommentera här: