Hah

Jag skäms över att jag inte snackar med den nyaste tjejen här. Men om jag snackar med henne då blir jag skrattad av en annan tjej. Så jg valde att inte prata med nya tjejen alls. Men annars har jag faktiskt haft rätt kul med tjejen som inte gillar de nya tjejen. Hon har typ mobbat henne, jag gillade det inte alls så jag sa exakt inget. Men det som jag inte gillar led den nya tjejen e att hon klagar hela tiden. Snackar knappt om det inte e om soc. Fick höra hennes tjat hela dan typ. Det var inte kul.. Skuldkänslor? Ja..
Det som jag skämms mest e ju att jg har varit som den nya tjejen förut. Jag var mobbad och utfryst flera år i skolan. Nu har jag själv blivit en mobbare och det känns bara hemskt.

Annars har jag varit på praktiken dig från 9 till 1. Jag började snacka med en snubbe helt random och han frågade om jag ville köra körlektioner med honom. Sen sa jag ja men sen ångrade jag mej..för jag tkt han var läskig han sa att det som jag ville ha kunde jag lägga i vagnen sen kmr han köpa allt. Det enda han köpa var en nalle till mej. Som jg ska ge till min syrra. Han frågade även efter mobilnummer och Sånt men jag berättade aldrig det..

Sen innan praktiken så träffade jag en annan snubbe.. Sa till honom att om han ser en snubbe så ska han ge honom stryk. Pga han har varit taskig mot mej.. Han sa "ingen ska ta min älsklingen jag kmr slå honom för dina ögon, dom e så fina. Jag får hjärtklappning när jag ser dej".
Jag bara garvade hahah

Kommentera här: